Muzica de fond

11 septembrie 2017

Români, votaţi P.S.D.!


Motto: „Nu contează cine votează. Contează cine numără voturile” I.V.Stalin

      
       

Peste câteva zile România merge la urne. Merge să-şi aleagă nişte oameni în care crede şi care speră să o facă frumoasă, sănătoasă şi prosperă. Aşadar, noi, componenţii ei cu drept de vot, trebuie să ne urnim cururile şi să ni le prezentăm la urne. Nu este nevoie de creiere, doar de cururi. Creierul poate rămâne la domiciliu, aşa cum a rămas de 27 de ani încoace. Deci, ne luăm, delicat, cururile, le îmbăiem sănătos, cu parfumuri nostalgice de prin anii 70-80 (Farmec 16 sau apă de colonie din U.R.S.S. cu aromă de trandafiri!), le înfăşăm în chiloţi „cu mânecuţe” (nici vorbă de tanga!), tragem nişte izmene gri-cenuşii, le acoperim cu nişte nădragi sau fuste din stofă neagră (exclus blugii sau pantalonii din piele, imperialişti!) şi apoi le îmboldim spre urne. Le introducem în sălile de votare cu o mină gravă, apăsătoare, demnă de importanţa momentului, le ordonăm disciplinaţi la coadă (o facem instinctual, în virtutea aceleiaşi nostalgii antedecembriste!), scoatem buletinele din fanta umezită de emoţia momentului istoric, luăm, cu sobrietate, ştampila, intrăm în cabină privind în jur, ca ilegaliştii, pentru orice eventualitate şi, cu mâna fermă, ştampilăm căsuţa cu P.S.D. Icnim uşuraţi (ideal ar fi să nu eliminăm şi gazele în cabină!), predăm ştampila istoviţi, recuperăm buletinul şi ieşim la aer... Aerul izbăvitor... De-aici fiecare poate face ceea ce doreşte cu propriul cur. Program de voie-de nevoie... Asta până când se vor anunţa rezultatele alegerilor, iar dacă iese P.S.D.-ul, nimeni nu mai are nicio grijă. De-acum înainte, P.S.D.-ul se va ocupa de cururile noastre. Fără creier!
          Nu mai e niciun secret că electoratul P.S.D.-ului este format din asistaţii social, cei cu opt, zece, sau mai puţine clase, din puţinii tineri care se lasă păcăliţi, din câţiva ingineri căpoşi şi dintr-o mână de intelectuali, artişti, doctori ori profesori, care sunt ahtiaţi după funcţii şi lipsiţi de caracter. S-a vehiculat ideea că dacă ar vota doar cei cu bacalaureatul, P.S.D.-ul nu ar aduna nici măcar 5% din sufragii. Dar ideea e alta. Cum cei care ies, tovărăşeşte, la vot, sunt pensionarii ori cei care au prins câţiva ani în comunism, nu e de mirare că P.S.D.-ul e mereu în frunte. Aceştia au trăit o viaţă în teroare, în frig, în lipsuri, în întuneric. Au vizitat doar statele comuniste din Pactul de la Varşovia, iar unii nici măcar nu au ieşit din satele lor. Aşadar, e logic să voteze cu cei care le pot asigura, aproximativ, aceleaşi condiţii. Cu cei care vin mereu cu promisiuni populiste, care au implementat găleata, făina şi uleiul, în campania electorală. E logic să voteze cu „ăştia” nefiind deloc interesaţi că „ăştia” uită de promisiuni, că fură şi că-şi amintesc iar, de ei, doar peste patru ani. Şi-apoi, unui om fără prea multă cultură nu-i poţi cere să-ţi fredoneze „Corul Sclavilor” din Nabucco. Despre plagiat au auzit vag şi nici măcar nu ştiu ce înseamnă să furi intelectual. Ei ştiu că ţara merge prost, deoarece ne conduc „străinii”, adică Cioloş, care e Julien şi Johannis, care e Werner. Ei vor un Ion, un Vasile, un Gheorghe, un Petru... Cum să-i ceri unei râme să zboare? Ghinion. Pasărea, însă, poate zbura şi poate vedea mizeria în care se târăşte râma...
          În concluzie, vă rog insistent să votaţi P.S.D. Este singura noastră şansă de salvare. Este obligatoriu să iasă P.S.D.-ul pentru că altfel există riscul să vină alţii care să scoată ţara din impas. Nu ne trebuie autostrăzi, nu vrem spitale, ci catedrale, nu vrem progres, ci stagnare. Nu vrem N.A.T.O., nu vrem U.E., vrem din Est puţină... na, că nu-mi iese rima! Vorbesc foarte serios: votaţi P.S.D.! După 27 de ani acest popor nu doreşte să evolueze. P.S.D.-ul e singura soluţie pentru stagnarea de care avem nevoie. E singura forţă care poate distruge D.N.A.-ul. Votaţi P.S.D.! Doar aşa veţi fi scutiţi, în viitor, de obositorul proces de gândire. Vor gândi ei pentru noi! Vor trăi ei pentru noi! Noi trebuie „decât” să-i votăm. „Decât” P.S.D.-ul ne poate salva! Vă rog ascultaţi-mă, luaţi-vă cururile, urmaţi instrucţiunile descrise mai sus şi nu gafaţi votând alt partid. Toate sunt „o apă şi-un pământ”. Decât să vină alţii şi să-nveţe să fure şi să mintă, mai bine P.S.D.-ul, care are doctorat în aşa ceva. Votaţi P.S.D. şi scăpaţi de griji! Votaţi P.S.D. şi scăpaţi de vise! Cu ei vom avea „decât” certitudini! Vă rog, vă implor, votaţi P.S.D.! Acum regret că am fost un mare cretin, 27 de ani, alergând după himere. Dar pe 11 decembrie îmi voi pune şi eu curul pe P.S.D. Pardon, ştampila pe cur! Pardon, ştampila pe P.S.D.! Mă rog, tot un cur... Na, că m-am încurcat la final! Dar nu uitaţi: votaţi P.S.D., pentru ca viaţa voastră să aibă paloare! Scuze... valoare! Iar mă bâlbâi! Vedeţi unde m-au adus cei 27 de ani în care huleam P.S.D.-ul? Doamne, cât de idiot am putut să fiu!

Sorin Oros

P.S. 1 Nu ştiu dacă v-am spus, dar eu voi vota cu P.S.D.! Vă conjur, faceţi la fel! Votaţi P.S.D.!
P.S. 2 Românilor, sunteţi atât de proşti încât mă doare-n pulă că vă veţi simţi jigniţi de afirmaţia mea. Când îmi veţi demonstra contrariul îmi voi face „mea culpa”. Până atunci votaţi P.S.D.!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu